Doelgroep Leidinggevenden en/ of medewerkers en die hun klantgerichtheid naar een hoger niveau willen tillen.
Programma De cursus wordt gestart met een vaardigheidsmeting. Hiermee wordt bepaald hoe klantgericht u bent. Naar aanleiding van de voorkennis van de cursisten wordt het programma vastgesteld. Er wordt gebruik gemaakt van oefeningen en rollenspelen met een professionele acteur. Wat kun u verwachten: - Het belang van een goede communicatie met klanten - Klantenservice = teamwork - Meten van klantenservice - Interne en externe klanten - Oorzaken en effecten van klant(on)vriendelijk gedrag
Data en plaatsen Deze cursus wordt verzorgd in Breda en Utrecht en beslaat 2 dagen van 08.30 uur tot 18.00 uur.
Woensdag 5 oktober 2007 Vrijdag 21 oktober 2007
Kosten 680,- euro (exclusief lunch)
Meer informatie? Neem voor vragen contact op met Hendrien de Boer (telefoonnummer 072-1597546) of stuur een e-mail naar info@deboertrainingen.nl