WelkomHelp/FAQSitemap
 
Nieuw op de site?
 

 
Inloggen
 
E-mail

 
Wachtwoord

 
   Automatisch inloggen
 

 
Klantgerichtheid

Doelgroep
Leidinggevenden en/ of medewerkers en die hun klantgerichtheid naar een hoger niveau willen tillen.

Programma
De cursus wordt gestart met een vaardigheidsmeting. Hiermee wordt bepaald hoe klantgericht u bent. Naar aanleiding van de voorkennis van de cursisten wordt het programma vastgesteld. Er wordt gebruik gemaakt van oefeningen en rollenspelen met een professionele acteur. Wat kun u verwachten:
- Het belang van een goede communicatie met klanten
- Klantenservice = teamwork
- Meten van klantenservice
- Interne en externe klanten
- Oorzaken en effecten van klant(on)vriendelijk gedrag

Data en plaatsen
Deze cursus wordt verzorgd in Breda en Utrecht en beslaat 2 dagen van 08.30 uur tot 18.00 uur.

Woensdag 5 oktober 2007
Vrijdag 21 oktober 2007

Kosten
680,- euro (exclusief lunch)

Meer informatie?
Neem voor vragen contact op met Hendrien de Boer (telefoonnummer 072-1597546) of stuur een e-mail naar info@deboertrainingen.nl